Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Luc Peeters - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Luc Peeters - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Luc Peeters

Blijf op de hoogte en volg Luc

04 April 2016 | Maleisië, Kuala Lumpur

Eenmaal aangekomen in KL zonder backpack en na een rit van ongeveer 10 uur, kan het zoeken beginnen. Zoals ik al zij, schrijf ik hier in het volgende verslag meer over. De komende 8 dagen ben ik vooral bezig met het zoeken naar mijn backpack. Gelukkig slaap ik weer in hetzelfde hostel met rooftop bar, waardoor ik 's avonds de dag toch nog gezellig kan afsluiten. En omdat ik 2 weken geleden een aantal mensen in KL heb ontmoet, kan ik deze ook weer gedag zeggen!

Na de helse zoektocht en alweer een gemiste vlucht, heb ik een redelijk goedkoop vliegticket gevonden van KL naar Phuket. Dit houd echter in dat ik nog een weekend in KL moet verblijven, dat ik niet zo heel erg vindt. KL is een bruisende stad met veel bezienswaardigheden, zowel in het centrum als buiten het centrum. Ik besluit dan ook naar de Batu Caves te gaan. Deze heb ik 2 weken geleden overgeslagen omdat ik toen gewoon andere dingen interessanter vond.

Elk nadeel heeft zo ook zijn voordeel. Ik heb dan wel veel tijd verloren met het zoeken naar mijn backpack, ik ben wel weer een weekend in KL, dat op onverklaarbare wijze wel een heel goed wekend is. Ik ontmoet drie mensen uit Zweden en met toeval de eigenaar van het hostel hier. De eigenaar van dit hostel runt niet alleen het hostel, maar heeft ook nog een club genaamd Zion. En ik weet niet waarom, maar een uur later staan wij dan ook VIP in wel een best grote club in KL.

Na een wilde nacht en laat opstaan is het tijd om mijn backpack helemaal opnieuw in te richten. Heb tenslotte een hoop spullen dubbel. Vervolgens nog een beetje rond zwerven en dan toch maar weer naar de rooftop bar. Waarna we weer eindigen VIP in de Zion. Ik weet niet of dit zo'n goed idee was maar ik overleef het wel ;)

En dan is het toch eindelijk tijd om het mooie en veelzijdige Maleisië te verlaten en richting Phuket te vliegen. Deze keer hoef ik gelukkig niet het vliegtuig te missen en omdat ik laat op de dag vlieg, heb ik genoeg tijd om rustig naar het vliegveld te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Backpacken Zuidoost Azië

Backpacken door Zuidoost Azië

Recente Reisverslagen:

30 April 2016

Koh Samui en Koh Panang

30 April 2016

Krabi

30 April 2016

Koh Phi Phi

04 April 2016

Phuket (Patong)

04 April 2016

Kuala Lumpur
Luc

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 5037

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 28 Mei 2016

Backpacken Zuidoost Azië

11 Juli 2013 - 12 Augustus 2013

Backpacken Australië

Landen bezocht: