Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Luc Peeters - WaarBenJij.nu Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Luc Peeters - WaarBenJij.nu

Krabi

Door: Luc Peeters

Blijf op de hoogte en volg Luc

30 April 2016 | Thailand, Krabi

Aangekomen in Krabi, ingecheckt bij het hostel, wordt ik in mijn dorm (kamer) meteen aangesproken door een vent, die vraagt of ik mee wil naar de Tiger Temple. Dit is een tour van het hostel en voor mij dus een mooie gelegenheid hier nieuwe mensen te leren kennen.

Zo met een z'n alle in de laadbak van een truck en hup naar de voet van de tempel. Voor bij de tempel te komen moeten er nog wel 1237 treden beklommen worden. Hele klus dus, behalve voor mij natuurlijk ;). Eenmaal bij de top kunnen we wel genieten van een mooie zonsondergang. Vervolgens met wat mensen naar de bar van het hostel gegaan, waar bier pong op het programma stond. Je snapt wel hoe mijn nacht hier verloopt.

De volgende dag is het tijd om naar een van de mooie stranden te gaan in de buurt van Krabi. De taxiboot licht al klaar als ik mijn hostel uitkom, waardoor het instappen is en gaan. Ik ontmoet hier op deze boot een Belg, waardoor ik nou lekker in het "Nederlands" kan praten. Daarna weer lekker socializen in het barretje van het hostel.

De laatste dag in Krabi ga ik met wat room mates een hike doen, met als beloning een mooi uitzicht over de regio. Vervolgens dan toch maar afkoelen op het strand en die avond wel naar de kroeg, maar niets drinken, want morgenvroeg vertrek ik heel vroeg naar Koh Samui, wat mijn uitvalbasis zal zijn voor Full Moon Party.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Krabi

Backpacken Zuidoost Azië

Backpacken door Zuidoost Azië

Recente Reisverslagen:

30 April 2016

Koh Samui en Koh Panang

30 April 2016

Krabi

30 April 2016

Koh Phi Phi

04 April 2016

Phuket (Patong)

04 April 2016

Kuala Lumpur
Luc

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 5032

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 28 Mei 2016

Backpacken Zuidoost Azië

11 Juli 2013 - 12 Augustus 2013

Backpacken Australië

Landen bezocht: