Koh Phi Phi - Reisverslag uit Phi Phi-eilanden, Thailand van Luc Peeters - WaarBenJij.nu Koh Phi Phi - Reisverslag uit Phi Phi-eilanden, Thailand van Luc Peeters - WaarBenJij.nu

Koh Phi Phi

Door: Luc Peeters

Blijf op de hoogte en volg Luc

30 April 2016 | Thailand, Phi Phi-eilanden

En dan door naar het eiland Koh Phi Phi, voor wat ontspanning. Lekker aan het strand liggen en een beetje niets doen. 's avonds zijn er genoeg barretjes aan het strand, waardoor ik me niet hoef te vervelen.

Na een dag niet veel uitgevoerd te hebben, vindt ik het wel weer tijd om wat te gaan doen. Duiken kan hier goed en ik besluit het dan ook te doen. Na een dagje visjes spotten, ga ik nog even de view points af en dan is het alweer tijd om verder te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phi Phi-eilanden

Backpacken Zuidoost Azië

Backpacken door Zuidoost Azië

Recente Reisverslagen:

30 April 2016

Koh Samui en Koh Panang

30 April 2016

Krabi

30 April 2016

Koh Phi Phi

04 April 2016

Phuket (Patong)

04 April 2016

Kuala Lumpur
Luc

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 5025

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 28 Mei 2016

Backpacken Zuidoost Azië

11 Juli 2013 - 12 Augustus 2013

Backpacken Australië

Landen bezocht: