Startschot Backpacken Zuidoost Azië - Reisverslag uit Oirlo, Nederland van Luc Peeters - WaarBenJij.nu Startschot Backpacken Zuidoost Azië - Reisverslag uit Oirlo, Nederland van Luc Peeters - WaarBenJij.nu

Startschot Backpacken Zuidoost Azië

Door: Luc Peeters

Blijf op de hoogte en volg Luc

08 Februari 2016 | Nederland, Oirlo

Over een paar dagen is het dan zo ver!
Ik kan dan eindelijk beginnen met mijn reis door Zuidoost Azië, en jullie kunnen dan eindelijk beginnen met mij te volgen ;)

Donderdagochtend 11-02-2016 wordt ik met een vliegmachine van Schiphol naar Changi Airport (dat in het mooie Singapore ligt) getransporteerd en start mijn reis dus echt. Vanuit Singapore reis ik over land verder naar Maleisië, Thailand, Laos, Cambodja en als eindbestemming Vietnam. De planning is dat ik ergens eind mei weer terug ben in Nederland. Het blijft echter een planning ;)

Als je nou denkt, die wil ik volgen, dan heb ik goed nieuws! DAT KAN HIER!! JA HIER!! Omdat ik nou al heel veel leuke reacties heb gehad (dank daarvoor) en vaak de vraag of ik te volgen ben via een reisblog, heb ik besloten dit nou toch maar te doen. Het is mogelijk om je aan te melden voor de mailing lijst, voor het geval je mij echt niet kunt missen en als je mij wel kan missen, ben je evengoed welkom op mijn reisblog!

Ik ga weer verder met mijn backpack inpakken, dus ik zie jullie vanzelf wel op deze reisblog, waar je natuurlijk ook gewoon reacties kan plaatsen (voel ik mij ook weer even niet alleen)!

  • 08 Februari 2016 - 19:36

    Suzanne:

    Veel succes met inpakken, een goeie reis en veel plezier.

  • 09 Februari 2016 - 22:34

    Annette:

    Een waaaaanzinnige mooie en goede reis toegewenst, veel plezier en succes!

  • 10 Februari 2016 - 20:09

    Marly :

    Heel veel plezier Lucje!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oirlo

Backpacken Zuidoost Azië

Backpacken door Zuidoost Azië

Recente Reisverslagen:

30 April 2016

Koh Samui en Koh Panang

30 April 2016

Krabi

30 April 2016

Koh Phi Phi

04 April 2016

Phuket (Patong)

04 April 2016

Kuala Lumpur
Luc

Actief sinds 24 Juni 2013
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 5017

Voorgaande reizen:

11 Februari 2016 - 28 Mei 2016

Backpacken Zuidoost Azië

11 Juli 2013 - 12 Augustus 2013

Backpacken Australië

Landen bezocht: